Letter

by shz

mai3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Assalamualaikum

Bismillahirrahmanirrahim

Kepangkuan Sara yang diingati, semoga sihat lah hendaknya diwaktu ini dan untuk masa yang akan datang.

Terima kasih banyak-banyaklah kerana mengirimkan foto-foto ini. Dah tentu Sara menanti-nantikan balasan dari Kak Shila dari sini. Sebenarnya warkah ini dah ditulis lama dah, cuma nak pos makan masa sikit lah, kerana susah sikit nak ke pekan tu.

Oh ya, Kak Shila dan keluarga alhamdulillah. Sara mengapa tak disertakan sekali foto Sara, boleh anak-anak di sini nak tengok wajah Sara, dan anak-anak ada bertanyakan Sara. Kak Shila cakap orangnya cantik, putih, lebih kurang macam anak sulung Kak Shila.

Ni nak tanya lagi boleh ke? Sara ambil jurusan apa? Dah lama dah ke tinggal di UK tu? Seronok tak jadi minah mat salleh? Jangan marah, lawak aja tu.

Di UK sekarang musim apa? Bila nak balik Malaysia lagi? Kalau balik meh mai la kat Kedah ni lagi, ke rumah Kak Shila lah, kita makan pagi berkelah ke, apa lah. Boleh tak?

Rasanya disini sajalah yang dapat dicoretkan. Jumpa lagi di lain warkah. Terima kasih.

 

Advertisements